Powell Lake, Page

26 september 2018 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Een stevige hoofdpijn gooit roet in het wandeleten. Dus rustig aan op en om 10 uur Zion verlaten via de Caramel highway. Mooie route die door een tunnel voert waar grote jongens als Charles midden over de weghelft moeten. Oftewel, maar 1 richting kan per keer door. Daar waar plek is langs de weg, deze geclaimd om waanzinnige foto's te maken.

De route naar Page is niet al te ver, 117 mijl, dus alle tijd. Halverwege nog een hike gedaan door Escalante Grand Staircase Park, geweldig, maar eveneens geweldig warm. De drone nog even de lucht in voor de rit verder gaat naar Page.

In Page is het een drukte van belang, mensen komen of gaan voor Bryce, Zion, monument valley, grand canyon. Nog 1x boodschappen doen voor de laatste paar dagen.

Powell Lake is een stuwmeer, van de Glen Canyon Dam. In een waanzinnige omgeving.

De camping is commercieel, helaas, maar het is niet anders. Iedereen heeft zijn airco aan het ronken. Ja, het is vreselijk warm, maar al dat geluid is toch jammer. En, hoe leuk, ook nog af en toe een generator erbij om pizza te bakken....

Tot nu toe op 2 nachten na, alles zonder stroom en water gedaan, is toch echt wel meer het gevoel van kamperen. Ondanks dat we zonder kosten onze generator onbeperkt zouden mogen gebruiken.

Nog even naar het strand geweest en dan is het weer tijd om onder de sterrenhemel, in het rustgevende gebrom van de vele airco's, het vuur aan te steken om een mooi stuk vlees te bakken.

Ook heel bijzonder, het is echt warm genoeg, maar vrijwel iedereen zit binnen.. Apart volk, Amerikanen, of vertel ik nu echt iets nieuws..

1. Jessica:
    26 september 2018
    Mooi mooi mooi!!!!!! 😀
  2. Michel Rademaker:
    26 september 2018
    Heerlijk om te lezen weer maar wat ik me al die verslagen al afvraag... Waarom hebben jullie in hemelsnaam zo’n groot bakbeest gehuurd?? Ik lees alleen maar dat je hem nergens kunt parkeren en zuipt als Bonnie St. Claire in haar beste dagen... 😂🙈

Veel plezier nog!! Gr. Michel